Stripchat · Uitgebreide Review [Geld Verdienen Tips]

Camgirl Worden Bij Stripchat

Wil je Camgirl worden op Stripchat? Hier vind je alle informatie die je nodig hebt! Stripchat is een van de sterkst groeiende webcamsites. Niet voor niets, want als StripChat Model ontvang je ruim 60% van de omzet die je maakt. Een veel hoger percentage dan de meeste concurrenten!

Nog weinig Nederlandse modellen bevinden zich op Stripchat, dit terwijl de volledige website in het Nederlands is. Ga ji hier aan de slag? Het Nederlandse publiek zit op je te wachten!

Meld je Aan bij Stripchat

Stripchat Model Worden is eenvoudig! Je wordt het in 3 simpele stappen.

(1)

Meld je aan met een geldig mailadres en bedenk een gebruikersnaam. Bevestig vervolgens de email. Tip: Geen mail ontvangen? Check meteen je spamfolder!
(2)

Vul je profiel met informatie zoals je leeftijd, land, lichaamstype, etc. en upload een avatar of foto van jezelf. De informatie die je op je profiel zet is zichtbaar voor alle gebruikers van de site. Je kunt direct aan de slag!
(3)

Verifieer jezelf met je ID/Paspoort (upload een foto waarbij je gezicht te zien is en je je ID ernaast houdt), wacht maximaal 48 uur op bevestiging en start vervolgens je eerste uitzending!

Stripchat Sterke punten

• Tot 60% omzetdeling
  • 2 weken site promotie voor nieuwe modellen
  • Elke maand $20.000 aan prijzengeld
  • Terugboekingsbescherming
  • Makkelijk om landen en staten te blokkeren
  • Site volledig in het Nederlands
  • Nog weinig concurrerende Nederlandse Modellen
  • Veel uitbetaalmogelijkheden

Stripchat Zwakke punten

• Engelse handleiding site
  • Geen Nederlandse support

Wat is Stripchat?

Stripchat is een 18+ LIVE gemeenschap voor seks en entertainment. Bezoekers van over de hele wereld bekijken en betalen voor streams van amateur- en professionele modellen. Naakte meiden, jongens, transseksuelen en koppels geven op elk moment van de dag live seksshows. Naast live sex shows bekijken kunnen de bezoekers ook de interactieve speeltjes besturen van de Modellen. Stripchat heeft een volledige integratie met Kiiroo, waarover later meer. Het doel Stripchat is om de ultieme bestemming voor entertainment voor volwassenen te creëren. En daar zijn ze goed in geslaagd! Naast de gratis live chat (waar bezoekers door middel van fooitjes kunnen betalen), is er ook de mogelijkheid voor privéshows, een bespioneermodus, Cam to Cam en het versturen van berichten.

Hoe kan je je aanmelden voor Stripchat?

Meiden, stellen, mannen en transseksuelen kunnen zich allemaal (volledig gratis natuurlijk) aanmelden via het inschrijfformulier op de website van Stripchat. Wel moet je ouder dan 18 zijn. Camgirl worden op StripChat is dan ook zo gedaan. Binnen 3 minuten heb je een account aangemaakt. Je bent maar een paar klikken verwijderd van een opgezet Stripchat account. Binnen no-time kun je aan de slag als webcam model!

Top Tip voor het Beginnende Stripchat Model

Nieuwe modellen op Stripchat krijgen een boost op de site van maar liefst 2 weken, waardoor je als nieuwe performer in de bovenste rijen op de hoofdpagina kunt verschijnen. Met de ‘NIEUW’ tag val je op en ontvang je geheid bezoekers die benieuwd naar je zijn. Zorg dus dat je met name in de eerste 2 weken hier goed gebruik van maakt door vaak online te gaan.

Speelt uiterlijk een rol?

Nee, helemaal niet! Stripchat accepteert vrouwen, mannen, paren, transgenders.. Oftewel iedereen is van harte welkom! Dik, dun, blank, donker, het maakt echt niet uit. Zoals we vaker zeggen, op ieder potje past een dekseltje!

Hoe werkt Stripchat?

Live Gaan

Zodra je account geverifieerd is kan je pas live gaan uitzenden. Het duurt maximaal 48 uur voordat Stripchat je gegevens heeft beoordeeld. Zorg in de tussentijd dat je onder ‘Mijn Profiel’ een aantal handige instellingen regelt. Onder ‘Mijn Details’ kan je aangeven wat bezoekers van je shows kunnen verwachten (Op andere sites zijn dit de ‘hashtags’, bezoekers kunnen hier ook op zoeken). Selecteer de acties die je uitvoert in alle soorten shows en ook degene die je uitsluitend uitvoert in Private / Cam2Cam-shows. Denk bijvoorbeeld aan ‘Squirten’, ‘Seksspeeltjes’, ‘Olie’, ‘OhMiBod’, ‘Anaal’, etc. Onder ‘Offline Status’: kan je een bericht zetten die bezoekers kunnen lezen die naar je profiel gaan terwijl je offline bent. Handig om daar neer te zetten wanneer je weer live gaat! Daarnaast kan je per show de prijzen invullen (je kunt afwijken van de standaard prijzen, toch raden we aan in het begin eerst de standaard prijzen te proberen, zodra je het platform wat meer onder de knie hebt kan je met de prijzen gaan experimenteren!). Voeg hier ook een omslagfoto toe. Ben je goedgekeurd? Mooi, dan staat dat allemaal alvast ingeregeld en kan je vanaf nu een Uitzending starten. Druk op de knop om live te gaan en je kunt je Uitzendpaneel zien, waar je de instellingen voor je Uitzending kunt regelen:

EEN DOEL INSTELLEN:

Vertel gebruikers welke speciale uitvoering zal plaatsvinden in je openbare chatroom; b.v. "Squirt show en anaal". Stel een redelijk doelbedrag in dat niet al te moeilijk te bereiken is, zodat iedereen kan bijdragen door een fooitje te geven. Zodra het doel is bereikt tijdens je stream ... is het showtijd!

VUL EEN ONDERWERP IN:

Beschrijf het thema / onderwerp van je show, maak aankondigingen of deel andere dingen waarvan je wilt dat je bezoekers ze weten.

FOOIENMENU:

Voeg tot 15 aangepaste fooienmenu-opties toe van de activiteiten die je uitvoert, en leg de gewenste prijs erop zodat gebruikers hun verzoeken tijdens je uitzending kunnen doen. Dit is een interactief menu, daarom kan de gebruiker de activiteit selecteren die hij wilt dat u uitvoert en er automatisch voor betalen.

INTERACTIEVE SEXSPEELTJES

Stripchat ondersteunt Lovense- en Kiiroo-apparaten, dus in dit paneel kan je jouw Toy verbinden met de website volgens de instructies die daar gegeven worden. Stel de reactietijd en het trillingsniveau in en laat je interactieve toys reageren op tips!

Zorg dat je opvalt

Ik hoor het je denken. Er zijn zo ontzettend veel modellen die tegelijkertijd online uitzenden. Moet ik daarmee concurreren? Hoe spring ik er bovenuit? Het mooie is dat je niet hoeft te concurreren met alle modellen die online zijn. Zolang je kamer en shows opvallen en anders zijn dan die van anderen, wat eigenlijk automatisch het geval is omdat jij JIJ bent, komt het echt goed. Het klinkt misschien voordehandliggend, maar wees jezelf!

Het mooie van Stripchat is dat ze hun indexpagina graag aanpassen op de basis van de persoonlijke interesses van gebruikers, zodat ze meer geschikte gebruikers naar jouw chatroom kunnen sturen. Maar het belangrijkste dat je in gedachten moet houden, is dat het opbouwen van fans een soort reis is: je trekt in de loop van de tijd steeds meer gebruikers aan, krijgt nieuwe volgers, meer fans, en steeds meer terugkomende betalende klanten. Dat lukt niet in 1 dag en kost tijd en moeite die zich uiteindelijk volledig uitbetaalt!

Het Krijgen van een Publiek

Bij Stripchat hoef je gelukkig niet voor je eigen publiek te zorgen. Het mooie van het platform is dat ze enorm veel websitebezoekers hebben, en dat ze extra marketingactiviteiten uitvoeren om nieuwe mensen naar de site te trekken. Wel kan je zo veel mogelijk je best doen om een hoge ‘StripScore’ te krijgen, waardoor je hoger op de index pagina van StripChat komt te staan!

Onder andere op basis van je omzet per uur, krijg je een StripScore toegerekend. Hoe hoger deze is, hoe hoger je op de site komt te staan. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar…

HOE VERHOOG JE JE GEMIDDELDE INKOMSTEN OP STRIPCHAT? EEN AANTAL TIPS:
  • Zorg in ieder geval dat je een HD-Webcam hebt, een snelle internetverbinding, en een goede microfoon (kan in de webcam zitten).
  • Daarnaast is het handig om je aantal volgers en favorieten te laten groeien. Dit doe je weer door regelmatig uit te zenden, het beste kan je dit volgens een vast schema doen zodat bezoekers weten waar ze aan toe zijn.
  • Vul je profiel zo ver mogelijk aan, met wat tekst over jezelf en geile erotische foto’s en video’s.
  • Maak gebruik van de ‘Tip Widget’, waarin je een soort ‘menu’ samenstelt van wat voor handelingen je doet voor een X aantal Tokens.
  • En tot slot? Maak gebruik van interactieve seks speeltjes die je bezoekers kunnen besturen!
  • Maar het allerbelangrijkst? Maak goed gebruik van die eerste 2 weken waarin je de ‘NIEUW’ status krijgt. In deze twee weken kan je extra goed je StripScore opbouwen.

Type Shows

ONTVANG TIPS EN FOOITJES VOOR JE PUBLIEKE SHOWS

Leden kunnen tokens sturen als fooitje tijdens jouw publieke uitzending. Iedereen kan gratis meekijken, maar ook iedereen kan het model Tokens geven als teken van waardering. Als bezoekers een specifiek verzoek hebben, dan betalen ze hier ook via de Tokens voor.

VERDIEN MET PRIVÉSHOWS

Vanuit de publieke chat kan een klant vragen om met je een privéshow in te gaan. Dit kost de bezoeker standaard 24 tokens ($1,20) per minuut. Deze prijs kan je echter in je profiel instellingen wijzigen naar 16 tot zelfs 120 Tokens perminuut! De bezoekers kunnen bij elk model een privéshow aanvragen, maar het is vervolgens aan het modellen om te beslissen of ze inderdaad op dat moment een privé show wilt geven aan die kijker. Accepteer je het verzoek? Dan geef je een speciale show voor alleen deze kijker. De privéshow kan op elk moment worden beëindigd, zowel door jou als door de klant.

VERDIEN AAN VOYEURS

Tijdens je privéshow kan je extra verdienen aan de zogenoemde ‘Glurende’ Leden. Met deze functie kunnen andere leden een privéshow bespieden door een standaardprijs van 8 tokens ($0,40) te betalen voor een minuut meekijken. Ook de hoogte van deze prijs kan je zelf weer aanpassen. Deze Voyeurs kunnen geen opmerkingen maken of verzoekjes eisen. Als ze genoeg Tokens in hun account hebben kunnen ze zo lang als dat ze willen meekijken. Hebben ze geen Tokens meer? Dan kunnen ze bijkopen en doorgaan, of ze worden uit je room gezet. Gluren is uiteraard goedkoper voor de leden en jij kunt een lekker extra’tje verdienen. Die show geef je namelijk toch al. Mooi meegenomen dus! Als je Gluurders toestaat wordt je show bovendien vermeld onder een speciale tag. Zo kunnen de bezoekers je makkelijk vinden wanneer je een privé show geeft. Het is mogelijk om tijdens een Private Show door meerdere bezoekers bespied te worden. Kassa!

VERDIEN MET CAM2CAM

Cam2Cam is een 1-op-1 Camshow, waarbij een model en een klant elkaar kunnen zien. Deze kost standaard $ 1,60 per minuut. Ook deze prijs kan je weer wijzigen, en tussen de 32 tot 120 tokens per minuut zetten. Wederom kan elke bezoeker die tokens heeft een Cam2Cam Show aanvragen bij een model, maar is het aan het model om te beslissen of ze dit op dat moment accepteert. Cam2Cam is een spannende optie die een extra dimensie aan het cammen geeft. Zo leer je de bezoeker op een hele speciale manier kennen. Cam-to-Cam is vaak een hele goede manier om een vaste klantrelatie met iemand op te bouwen.

VERDIEN MET EEN GROEPSHOW

Dit is bijna hetzelfde als een privéshow, maar dan met een onbeperkte groep mensen die mee kan doen. Je bepaalt zelf de prijs die bezoekers per minuut betalen. Laat ze weten of de show direct of over 10 minuten begint en bereid je voor op het plezier.

VERDIEN MET EEN TICKET SHOW

Dit lijkt weer op de groepsshow, maar in plaats van je tarief per minuut in te stellen, stel je nu een vaste prijs in die gebruikers moeten betalen. Je geeft van tevoren de prijs aan, wat ze kunnen verwachten, en hoe lang de show gaat duren.

Je Uitbetaling Regelen

Alle verdiensten die je maakt worden uiteraard naar jou overgemaakt. Hoe dat werkt? Dat kan je gelukkig helemaal zelf kiezen. De minuten die jij gewerkt hebt worden omgerekend naar de verdiensten en eventuele extra verdiensten worden hierbij opgeteld. Stripchat heeft de meeste uitbetaal-opties van alle platformen, dus er zit er sowieso wel eentje voor je tussen.

Hoeveel verdient een Stripchat Model?

Hoeveel je precies per week of per maand gaat verdienen op Stripchat kunnen we lastig zeggen. Dit hangt namelijk volledig af van hoeveel minuten jij per maand aan het werk gaat. Daarnaast is het mogelijk dat klanten een privé chat met je willen waar je ook weer extra mee verdient, en is het mogelijk om zelf je prijzen aan te passen.

StripChat is een grote internationaal bekende website dus je kunt er in ieder geval zeker van zijn dat er genoeg bezoekers zijn die zorgen voor jouw verdiensten. Je ontvangt echter altijd een vast bedrag per token. Een token is voor jou $0.05 waard, deze wordt uiteraard gewoon in Euro’s uitbetaald.

Hoe laten Stripchat Modellen zich Uitbetalen?

Je kunt betalingen ontvangen via Paxum, COSMOpayment, ePayService, ACH / Direct Transfers, Cheques, Bitcoin / Cryptocurrencies, International Wire Transfers en EUR Bankoverschrijving (SEPA). Met name Paxum en Europese Bankoverschrijving zullen voor jou relevant zijn. Alle uitbetalingsmethoden zijn overigens volledig gratis en worden automatisch uitgevoerd op dinsdagen. Alleen de bankoverschrijvingen vinden 1x in de 2 weken plaats, ook op dinsdagen. Stripchat is super betrouwbaar, het gebeurt bijna nooit dat het langer duurt.

Kost het geld om Stripchat Model te worden?

Inschrijven bij Stripchat is volledig gratis en je kunt dit erotische werk ook altijd gratis blijven doen. Je hoeft nooit te betalen om lid te zijn. Na je aanmelding krijg je niet ineens berichten dat je voor bepaalde functies moet betalen. Jij bepaalt wanneer je wilt werken en als je het niet meer wilt doen, kun je natuurlijk gewoon stoppen en je account verwijderen. Ook hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht. Geen addertjes onder het gras dus!

Hoe gaat Stripchat met je Privacy om?

Het platform van StripChat.com is een bewezen veilig en vooral betrouwbare site om op te cammen. Ze hebben veel uitgebreide opties om vervelende klanten te blokkeren zodat jij je altijd veilig voelt. Ook goed om te weten is dat je nergens aan vast zit. Bovendien kan je landen en provincies blokkeren, zodat niemand je tegen gaat komen die je persoonlijk kent. Geen kans dus dat je buurman je per ongeluk herkent. Zo lang die geen VPN verbinding gebruikt is de kans nihil hiel dat je herkent wordt. Ook bij Stripchat mag je weer uitzenden met een maskertje, pruik of grote zonnebril.

Is Cammodel Worden op Stripchat iets voor mij?

Echt iedereen kan bij StripChat gaan werken en geld verdienen als webcamgirl. Dus als dit werk je aanspreekt, moet je het gewoon proberen. Uiteraard moet je boven de achttien zijn, maar dat spreekt voor zich. En we willen nogmaals benadrukken dat het echt niet uit maakt hoe je eruitziet. Online zijn er zoveel verschillende bezoekers te vinden, zeker op Stripchat, die allemaal weer ergens anders geil en opgewonden van worden. Er is dus altijd wel een bezoeker te vinden die met jou wilt chatten. De meeste modellen op Stripchat zijn vrouwen, maar ook mannen kunnen zich gewoon aanmelden wanneer ze dat willen. De hele dag door zijn er heel veel bezoekers te vinden op het platform, dat is het mooie van een internationale website. Het ene moment natuurlijk wat meer dan de ander, maar je kunt hierdoor op elk moment van de dag geld verdienen. Of je dit nou liever in de ochtend, middag of in de late uurtjes doet, die keuze kan jij helemaal zelf maken, aangezien je eigen baas bent als webcammer. Doordat het een internationaal publiek is, zijn er altijd genoeg bezoekers op de site, of het bij ons nou 3 uur ‘s middags of 3 uur ‘s nachts is!

Hoe kan je Extra Geld verdienen op Stripchat?

• Maandelijks geeft Stripchat in totaal maar liefst $20.000 weg aan prijzengeld. Echt een bizar groot bedrag! Ieder model maakt kans om elke 3 uur bonusgeld te winnen. Je kunt dit tot 8 keer per dag ontvangen aan de hand van hoeveel Tokens je op een dag verdiend hebt. Aan het eind van de maand krijgen de top 100 modellen, uitgesplitst naar categorie Meiden, Mannen & Trans, geldprijzen. De 1e plaats ontvangt een hele mooie bonus van wel $1.000!
  • Verdien meer geld en genereer een passief inkomen door erotische foto- en video albums te maken en deze te verkopen aan je kijkers. Of je nu on- of offline bent, gebruikers kunnen je foto’s en sexfilmpjes te allen tijde kopen - dit is een leuke en makkelijke extra manier om meer geld te verdienen. Maak zoveel albums als je wilt met verschillende namen en prijs ze zoals je wilt!
  • Je hebt de mogelijkheid om je inkomsten te verhogen door vrienden en kennissen zich aan te laten melden als nieuwe gebruiker op Stripchat. Deel je persoonlijke verwijzingslink (deze vind je in je profiel) en ontvang een bonus van 20% op aankopen van de doorverwezen klant. Deze bonussen worden elke 24 uur bijgewerkt en in je tokengeschiedenis weergegeven als een totaal tokenbedrag van alle doorgestuurde gebruikers.
  • Je hebt de mogelijkheid om je privéshows op te nemen en op te slaan in je videogalerij. Als je ervoor kiest om ze te publiceren, kan je dit doen onder een betaalde videostatus waardoor je weer wat extra geld kunt verdienen met de verkoop van deze video.
  • Verdien extra geld door een Fanclub op te zetten. Dit is een abonnementsservice die je op elk moment kunt inschakelen om maandelijks passief inkomen te ontvangen van trouwe fans.

Top 5 Tips om Geld te Verdienen op Stripchat

1. Zodra je in de publieke ‘free chat’ een fooitje ontvangt hoor je een geluidje. Deze geluiden varieren naar het aantal Tokens dat er gegeven wordt: 1-10 tokens, 11-49 tokens, 50-99 tokens, 100-199 tokens, 200-499 tokens, 500-999 tokens en 1000+ tokens hebben allemaal een uniek geluid. Je kunt dit gebruiken om een OhMiBod Speeltje te configureren. Hoort het speeltje een bepaald geluid, dan gaat hij trillen. Hoe meer Tokens er gegeven worden, des te intenser de vibratie!
  2. Op Stripchat kunnen de gebruikersnamen van bezoekers een van de volgende statussen meekrijgen: Grijs, Groen, Voormalig-Groen en Goud. Welke kleur je ziet is afhankelijk van het aantal Tokens
    Grijs: Dit zijn gebruikers op de site die nog niet eerder tokens hebben gekocht. Laat deze bezoekers niet volledig links liggen, probeer ze over te halen om wel die stap te maken, en je hebt de kans dat je ze voor altijd aan je weet te binden!
    Groen: Dit zijn klanten die tokens hebben in hun account hebben fooitjes aan de modellen geven. Leden met een Groene status kan je niet uit je chat weren.
    Voormalig-Groen: Dit zijn gebruikers die groen zijn, maar geen tokens meer hebben. Op dit moment is hun account leeg, maar ze zijn gewend om Tokens te geven. Het kan best zijn dat iemand vandaag even het geld er niet voor heeft, maar je morgen weet te verrassen. Laat dus ook deze leden niet links liggen!
    Goud: Dit zijn de leden die een Gold-Membership betalen en worden dan ook gezien als de zware tippers. Deze gouden leden kunnen ook zogenaamde ‘Knight’ worden, dit is een moderator die jou als model in de chat kan helpen. Een Knight kan een Grijze gebruiker 24 uur lang verbannen. Goude gebruikers kunnen je ook privéberichten sturen, dus houd je inbox in de gaten, van deze leden wil je niet dat ene berichtje over het hoofd zien!
  3. Het analyseren en bijhouden van je prestaties is de absolute sleutel tot het verhogen van inkomsten. Daarom geeft Stripchat in je persoonlijke dashboard meerdere inzichten over je bezoekers en betalende gebruikers. Je kunt bijvoorbeeld zien wie er al een tijdje geen geld aan je heeft uitgegeven en hem een privébericht sturen om hem terug te lokken.
  4. Zet onder ‘Mijn Profielpagina’ een ‘Offline Status’ op. Hiermee laat je een bericht zien aan gebruikers die op je profielpagina komen wanneer je niet online bent. Zet in dit bericht bijvoorbeeld je planning (wanneer je weer online bent) of een tekst met wat ze van je volgende uitzending kunnen verwachten.
  5. Maak gebruik van de handige Bots, waaronder de ‘Welcome’ en ‘Tip Reaction Bot’:
    Welkom Bot: Dit is je kans om een goede eerste indruk achter te laten. Je kunt automatisch een persoonlijk bericht naar elke nieuwe bezoeker in je kamer sturen - een begroeting, een aankondiging of zelfs je kamerregels. Je kunt maximaal 6 verschillende aangepaste berichten toevoegen (één voor elk gebruikerstype), of je kunt hetzelfde bericht naar alle gebruikers verzenden.
    Tip Reactie: Met deze Mot kun je een automatisch dankwoord sturen naar gebruikers die je een hebben geven. Je kunt andere bedankjes schrijven voor verschillende hoogtes van de fooien. Ook kan je kiezen of je reactie voor iedereen in de chat zichtbaar is, of alleen voor de gebruiker die je de fooi heeft gegeven.

Stripchat Camgirl Worden

Ik denk dat ik er klaar voor ben.. wat nu?

Yes, wat goed! Je bent klaar om je eigen baas te zijn en vanuit je luie stoel te werken terwijl je lekker wat extra geld verdient? Via de link hieronder kom je op Stripchat terecht, en kan je een account aanmaken. Probeer het gewoon eens, wat heb je te verliezen?

Word lid van de Stripchat Familie en verdien geld vanuit je huis door mensen gelukkig te maken. Begin vandaag nog met geld verdienen!

Bezoek Stripchat

Stripchat Reviews